القطره

قطره ای از فضائل اهل بیت علیهم السلام

القطره

قطره ای از فضائل اهل بیت علیهم السلام

القطره

القطره
قطره ای از دریای فضائل اهل بیت علیهم السلام

تبادل لینک با کلیه پایگاه ها پذیرفته می شود

بایگانی
پیوندهای روزانه
رسول خدا صل الله علیه و آله :

متن عربی : ما من عبد یرشد عبدا و یدله علی معرفة اهل بیتی الا بعث الله الیه ملکا یوم خروجه من القبر ، یحمله علی جناحه حتی یقف فی الموقف ثم ینادی مناد : من کان یعرف هذا فلیاتیه. قال : فیجتمع الیه معارفه ثم یقول عزوجل : اکسو کل واحد من حلل الفردوس و توجوه من تیجان الجنة


ترجمه فارسی : هیچ بنده ای نیست که بنده ای را به سوی شناخت اهل بیت من ارشاد و راهنمایی کند جز آن که خدای متعال فرشته ای به سوی او در آن روزی که از قبرش خارج میشود ، می فرستد ، فرشته او را بر روی بال خود حمل میکند تا این که در توقفگاه محشر می ایستد ، آنگاه هاتفی ندا می دهد : هر که این بنده را میشناسد ، بیاید.

رسول خدا فرمود : همه آن هایی که او را میشناسند جمع میشوند . آن گاه خدای متعال می فرماید : به هر کدام از اینان از لباس های فاخر بهشتی بپوشانید و بر سرشان تاج کرامت بهتشی بگذارید.

سپس رسول خدا فرمود : یا بنی ! حرص الناس علی حب اهل بیتنا

فرزندم ! مردم را بر مهر و محبت خاندان ما تشویق و ترغیب نما.


منبع حدیث : ترجمه کتاب شریف القطره . ج2 . ص13

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی